суботу, 23 лютого 2013 р.

"О мово рідна, що без тебе я!"

"Найбільше і найдорожче добро в кожного народу - це його мова, ота багата скарбниця, в яку народ складає і своє давнє життя, і свої сподіванки, розум, досвід, почування"
                                                                                                                  Панас Мирний
Рідна мово моя українська,
В світі гордо, натхненно звучи!
Волелюбна моя, материнська,
Мово рідна моя, немовчи!
Хай же світлою буде дорога
Серед різних нелегких доріг...
Ми звертаємось нині до Бога,
Щоб тобі, мово, він допоміг.
Матір Божа, свята і єдина,
Дай нам щастя, любові й тепла!
Щоб квітуча моя Україна
Рідну мову, як стяг підняла.

  Рідне слово... Скільки в тобі чарівних звуків, животворного трепету і вогню! Скільки в тобі доброти і лагідності, мудрості земної, закладеної ще славними вільнолюбними предками.
що може бути дорожчим для людини, як рідне слово?
    Мова - це той інструмент, який єднає націю і народ в єдине ціле.  Це великий скарб, який треба шанувати, берегти і розумно збагачувати.
Учасники свята
  В приміщенні школи сільська бібліотека провела дитячий ранок "О мовою, що без тебе я", до Міжнародного дня української мови.

Немає коментарів:

Дописати коментар