суботу, 17 червня 2017 р.

Моя громада мій добробут




   « Моя громада  мій добробут»

   В листопаді 2016 року стартував проект "ПУЛЬС" за підтримки міжнародної організації IREX, спрямованої на допомогу територіальним громадам в їх об’єднанні. Завідувачка Вишеньківською сільською бібліотекою Наталія Гуменюк та завідувачка сільським клубом Юлія Іщук подали заявку на конкурс і вибороли право на проведення заходів по об’єднанню територіальних громад.

   19 травня 2017 року пройшов захід у с. Слобода Кустовецька  у формі інформаційно – просвітницької кампанії по темі «Децентралізація – обговорюємо сьогодні»

     16 червня 2017 року у с. Вишенька відбувся захід "Моя громада мій добробут" у формі громадські слухання. Тема заходу "Обєднання, давайте обговоримо".  На захід були запрошенні керівники та їх заступники всіх структурних підрозділів села, депутати, підприємці, активні жителі громади, а також голова ГО «Право» м. Хмільника Віталій Дорох, незалежні експерти Олена Черній та Тарас Носальський,  завметодичним відділом районної бібліотеки для дорослих Олена Мазур, кореспондент газети «Життєві обрії» Алла Корнієнко, депутат районної ради Ольга Кулик, члени ради старійшин Уланівської сільської ради Володимир Тадейович Вільчинський та Андрій Андрійович Сікорський, інженер – програміст районної бібліотеки для дорослих Віталій Коновалюк, сільський голова Олександр Кирилюк.

  З вітальним словом до запрошених звернулася завідувачка бібліотекою Наталія Гуменюк. Вона донесла до присутніх причину сьогоднішнього зібрання, оголосила програму заходу та правила поведінки під час його проведення.

Кожному з присутніх на заході  Юлія Іщук  роздала  друковані матеріали, блокноти, ручки та в дарунок сумки з логотипом «Моя громада  мій добробут».

   З презентацією по даній темі виступив голова ГО «Право» Віталій Дорох. Запитань було безліч, всіх хвилювало майбутнє, кожний бажав знати, що нас чекає далі.  Віталій Дорох давав глибокі та вичерпні відповіді на всі запитання. Присутні задовольнили потребу у своєму інформаційному голоді.

   З словами подяки Віталію Дороху та організаторам заходу за донесення такої важливої інформації  і роз’яснення громаді про неминуче та потрібне  об’єднання звернулися сільський голова Олександр Кирилюк, член виконкому Уланівської сільської ради Володимир Вільчинський  та депутат районної ради  Ольга Кулик.

  По закінчені заходу організатори  Юлія Іщук та Наталія Гуменюк запросили присутніх на брей – каву.

На такій солодкій ноті і завершився захід у Вишеньківській територіальній громаді.









Немає коментарів:

Дописати коментар