суботу, 7 квітня 2018 р.

"Бережи здоров'я замолоду"


    Багато людей починають цінувати здоров'я, втративши значну частину цього природного скарбу. Тому з молодих років потрібно замислюватись, що здоров'я потрібно берегти. 
"Бережи здоров'я замолоду", — завжди говорили нам старші. Відчуваємо правду цих слів, адже основи довголіття закладаються ще з юних років. Недарма у лікарнях висять плакати із закликами дотримуватися гігієни, берегти себе від захворювань та нещасних випадків. Телебачення пропонує програми, де фахівці радять, як підтримати свій організм у боротьбі з хворобами, а вчителі проводять бесіди щодо профілактики різних захворювань.
Якщо утратили здоров'я в юності, у літньому віці зазнаєте великих мук. Сильний біль, депресія через неможливість повноцінного життя — ось результат легковажності. А хіба людина з такими симптомами може почуватися справді щасливою?
Поради щодо збереження здоров’я та його лікування дає поличка – порада, "Бережи здоров'я замолоду", яка відкрита у Вишеньківській сільській бібліотеці.

Немає коментарів:

Дописати коментар